Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-22, 16:16   #20
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Jag lägger inte spel på en marknad om inte RAS släppt sina spel, av just den anledningen att RAS har högst prioritet.

När det gäller just WD så passas inte hans spelsätt mitt, så jag tar bara 5u spelen och ibland 4u spelen och då bara inom NFL.

Maddux och Jimmy Boyd inom NBA och om de nu går emot varandra där och jag råkat lägga spel innan så köper jag ut mig eller står kvar på första speletom det känns bra.

Negativt surebet är inte alls dumt, hellre 10% förlust än 100%. Men det beror på rekaren, jag har sällan problem med krockar för att jag har ett system jag följer.
Så spelen krockar ofta? Annars förlorar du ju rättså rejält mycket omsättning om du har vettiga rekare inom den "genren" i övrigt. Om de väljer samma spel borde det väl vara vanligare att de ligger på samma sida då båda trots allt plussar i längden.

Angående surebetet så kan du ju inte de det som ett enskilt fall. Vi pratar inte om 100 % förlust eller 10 % förlust. I det faller utköpet landar på 90 % tillbaka så snackar vi 10 % förlust eller rekarens ROI över flera spel av samma sort.

Kan ta ett räkne-exempel:

Spelare A och B har 110 % i ROI. A lirar X till 1,95. Du är snabb och får samma odds. B lirar sedan Y till 1,95. Förutsatt att båda är lika bra har spelet i längden 50 % chans att sitta och därigenom kvittar det om du safar ur med ett surebet eller låter första spelet ligga rörande ROI, dock så är ju lägre omsättningen att föredra till negativ ROI vilket gör att du väl bör avstå spel nummer 2?
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat