Lite Åby Surr
Lite halvtråkigt November trav med ganska ihåliga lopp. Men jag försöker likväl hitta dragen. Visst är det kul med trav
V64 1)
5 Bearnard är tveksam favorit i min värld. Lite halvseg och G i över hälften av sina 12 starter. Men visst loppet vidöppet.
13 Nice Run står med bakspår men är mitt drag i loppet. Gått bra i skapligt motstånd på sistone.
10 Vikens Cashflow kommer med två raka och är kanske farlig att glömma.
Övriga är väl på pappret matlappsjägare men som sagt vidöppet sa Bull.
Psst f.d meriterade travfiluren Admir Zukanovic har fått ett återfall och hoppar upp i sulkyn bakom nr 3.
V64 2)
7 Global Delicious känns som första hästen.
3 Heidi Flemming tar nog turen över Kattegatt i angeläget ärende.
V64 3)
6 I Am Timmie gör spännande debut för Malmqvist. Hästen duger nog bra i klassen. Har testat Rikstoton flera ggr.
V64 4)
8 Even Steven Här har vi dunder spiken. Stark och rejäl. Hade väl gynnats av ett halvvarv eller två ytterligare men fixar nog detta i ganska behagligt motstånd. Bara en häst emot ! Psst är ju dessutom Varennare
V64 5)
2 Calibra V.W. Moberg brukar jag bevaka. Har nog lite skrällchans med Nuncio avkomman. Gått bra i enkla gäng och står bra inne i stoloppet.
11 Shallow har formen på topp och dessutom perfekt Flemming läge. Han gillar att tuffa på i spåren sista 5-600.
V64 6)
1-4-5-7-8 Klurigt sprinterlopp. 8 Diesel D.K. får stänkarvarningen. Gick bra på distansen i somras på Hstd och Jägers.
5 Feline Burgerheide är stark, rejäl och V75 härdad. Spännade att se hur hon fixar distansen som är länge sedan hon provade.