Visa ett inlägg
Gammal 2023-11-25, 14:45   #25
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

Hejsan, var längesedan man skrev men skickar in ett bidrad.

Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Global Delayed (9, 6)
2: 3, 4, 10, 14, 15 (11, 2)
3: 7 Four Guys Dream (8, 10)
4: 2, 3, 4, 7 (9, 5)
5: 1, 6, 8, 10 (3, 9)
6: 6 Nova Mahiron (12, 2)
7: 3, 11 (5, 1)

1x5x1x4x4x1x2 = 160 rader.
160 x 1 x 0,50 kr = 80,00 kr

avd1. Global D med helstängt och medelsnabb ut, högst troligt ledningen och med visad form bör han ha vettig chans att leda från start till mål i annars öppet lopp.

avd2. Vidöppet. Känslan säger att bakspåren städar av dem till slut. Nina Ginto har nu ett lopp i kroppen, kördes passivt i comeback efter lite vila och har säkert gått fram med loppet. Många att runda, men hon ser ut att bli helt bortglömd av spelarna och är streckvärd till bara ett par få procent. Även Olga Utca som jag tror är en av de bästa hästarna i fältet. Gör ofta bra lopp och ett dåligt lopp med troligen mycket galopper så brukar hon ofta gå tunga lopp mot slutet. Be My Baby är nog den som tar spets intialt och kanske körs där trots hårdare emot? Fint lopp iallfall..

avd3, Four guys drem är rätt så kvick ut och mycket talar för han sitter i spets efter en bit, oavset resa ser det mycket bra ut. Och är troligen omgångens bästa spik. Värst emot och min första reserv är nr 8 som har bra form men knepigt läge, men kommer ofta från kön från alla möjliga positioner. nr 10 kentucky har aldrig vunnit från bakspår och svårt att bara vinna från just 10 på jägers

avd4. en vass fyrling gör upp!

avd5. 10 That´s So Spicy gillar jag verkligen och Lähdekorpis häst har på 9 starter 5-3-1, vann sist igen mot lite enklare motstånd men på ett mycket bra sätt. Tycker i bland kusken kör lite väl sent med hästarna som väldigt ofta ser fina och formstarka ut. Lite mer offensivt sista tiden och här kör vi i tid Hanna och städar av det här gänget!

avd6. Spets och slut för nr 6 Thomas U värst emot nr 12 med taskigt läge...

avd7. En duo låser 3-11
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat