Visa ett inlägg
Gammal 2023-11-26, 22:55   #10
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Originallappen från programläsandet (där 3 i tredje kunde kommit med)
1) 6, 2(struken), 11
2) 3, 10, 1(nr 1 usch på strecken)
3) 5, 2, 15, 8, 11 mest ostartade men kors i taket vann en med rutin och placering innan som skräll.
4) 6, 5, 8 (tro't om ni vill men 6 var skojjigast och intresset för 1 o 7 svårt att förstå)

Blev ju varken bättre eller sämre till slut resultatmässigt men när stecken bestod på nr 1 i andra ska den väck och från början betalade jag inte för nr 7 i sista, nu gick den ned från 33 till 26 % och närmade sig det rimliga om än inte rykande värde.

En sådan som nr 3 i andra kan spikas om man vill fylla avd 3 och ska man chansa är nr 6 i sista den som kunde gått hem, nr 6 i andra var dock en liknande tänkbar chansning och den var väl sist i mål :/
6 o 11 i första gillade jag inte vid syn av hästarna inpå start så garderingen där var "nödvändig" och 11 borde åkt väck på det intrycket.

Jag får väl ta mig ikragen och orka skriva ut på två lappar nästa gång och välja en chansspik och en favorit med värde(brukar faktiskt finnas sådana i dessa omgångar). Erfarenhet säger att det kan mecka vid bläddring mellan två system på ATG och tätt inpå första avd har man annat som är "viktigt" att göra.

//

Senast redigerad av ExtremtRik den 2023-11-26 klockan 23:39.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat