Typisk klurig November omgång. Ok en 75% are men i övriga sju ligger procenten under 45%. Det gäller att hitta skrällarna i rätt lopp.
V86 1)
1-5-9-10-12 Öppet är bara förnamnet. Kenibo är nog bästa hästen. Hade varit spik i min värld med framspår.
V86 2)
4 Mind’em Dagens straffspark. Pingis har grym form men slår inte av Örjan som troligtvis får en Solvalla lunk i spets.
V86 3)
4 Fritjof S.H. Korfitsen är med på stregen med familjehästen. Lunkar sina 13 tider utan att blinka.
7 Labyad Bros Wilma är en grym driver och måste bevakas.
Visst känns det som ett stabilt Tvåhästarslås ?
V86 4)
10 Zaire Heldia Kim Pedersen har fått in en grym DE häst i stallet. Två raka i överlägsen stil. Örjan upp är inte fel.
3 Julius Cortina har jag ett gott öga till. Härlig Love You häst som brukar vara med i striden.
V86 5) Lågklassiga Stayerlopp är inte att leka med. Nämner mina två måstestreck.
4 Börtas Ankare Mimmi verkar ha fått ordning på bråkstaken. Perfekt läge för Lokomotivet som kan tuffa på i sin egen värld och kan bli svår att fånga in.
7 Gasparito Distansgynnad är bara förnamnet.
V86 6) Svårt lopp igen

Favoriten tror jag inte mycket på. Här lurar massor av luringar typ 0 till 5%.
13 Ninja Zon är min första häst trots läget. Bästa hästen ?
V86 7)
3 Luca Valio Boko och 10 Bold Nick Undrar om inte Stenströmer sitter på leken med sina distansgynnade rackare.
7 Lincoln Abe Boko Crebas får en chans till. Hästen trivs nog bäst med smygresa men det är väl inte Crebas bästa gren.
V86 8)
7 Funcio Är en läcker travare med Nuncio gener. Prickar MAD volten är det nog game over.
3 Nikolyn har Westholm talat gott om länge. Håller han ordning på travet och fixar volten kan det räcka långt.
God tur alla i V86 djungeln.