Visa ett inlägg
Gammal 2023-12-01, 17:32   #8
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18776
Standard

Fredags Surr.

Visst känns Solvallas V75 omgång intressant spelmässigt ? 59% är högsta favorit oddset i guld. Övriga avdelningar ligger mellan 20-40 %. Mums.
Denna verklighet gör att troliga vinnarna blir mer personliga drag än vanligt och det gäller att hitta rätt utan att ruinera sig.

Spik funderingar Dan före Dan.

Mirasol fastnade jag för när jag såg startlistan i måndags. Lägger Örjan en sula på parketten direkt kan det vankas spets och slut på lämplig distans. Ok Jänkar hästar blir ofta övervärderade när dom ska lunka i tråkigt väder och lite lurigt banunderlag. Men jag tror på bra chans. 22% är helt ok.

Moni Viking är kanske en favorit i fara efter 6 månaders paus. Men Björn låter ganska säker på en bra prestation utan att sticka ut hakan i Björnkollen. 70-80% form räcker nog i en typisk svensk December Gulddivision. Viking gick en 10 tid på distansen i Juni.

Hannibal Face har hysterisk form och är med på stregen med lite pace på loppet. Ganska blek Silver division. Chansspik

Tearsinheaven har oxå lite + och - i min chans värdering.
- Skor. Spår 6 är lite långt ut. Samt stallets andra häst
+ Perfekt inne i klassen. Bra form. Övertygande final vinst vid senaste Solvalla besöket.

Hm får nog sova på saken. Någon Pohlman som har koll på morgondagens Solvalla väder och helst en utvärdering av banunderlaget imorgon

Psst har precis Advent pyntat, stjärnor och stakar lyser i fönstren. Mysigt.
Ha de gött alla travfilurer för det har jag.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-12-01 klockan 17:35.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat