Visa ett inlägg
Gammal 2023-12-03, 17:48   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 763
Sharp$: 13126
Standard

Måndag 4/12 - Färjestad - V64 DD mm


Trots den trogne Valos fortsatta mobbing och löjliga påstående år efter år att jag använder olika nick fortsätter jag skriva mina inlägg. Valo du förlöjligar dig själv och jag tycker i min enfald att vår flera år gamla (åtminstone min ) Ök att aldrig kommentera varandras inlägg borde följas. Men du envisas med att trampa runt i klaveret år efter år. Nu ber jag dig en sista gång. Lägg av !!
Förlåt att jag lägger energi på tramset. Nu snackar vi trav.

V64 1) 7 Deon W Hästen vann med halva upploppet senast och är nog svårslagen här oxå.

V64 2) 6 Explode står bra inne och är klar första häst i min värld med duktige Silvén i jollen. Dags för första årsvinsten.
5 Loke Lovebite kommer med två raka G och spår 2 i volt är oddshöjande. Men felfritt så finns det mycket spring i benen.

V64 3) 1 Hennesi Bourbon har visat fina takter och har grymma gener.

V64 4) 2 Chikandquick svårbedömd men bra läge och Linda S är en tuff och rutinerad driver. Kan gå.
5 Ivanhoe Jaam som ni vet gillar jag Moberg hästar och vi tar klyschan bättre än raden i ett klurigt lärlingslopp med tuffa bakspårshästar.

V64 5) 4 Jello W Dreamteamet Jepson och Henriksen igen. Grym vinterhäst med gedigen form.
8 Myse D’erpion har inte vunnit på år och dar men Lillgoopen på hemmabana är alltid värd att bevaka trots spår 8. Märren har gått bra i skymundan.

V64 6) 1 Josh Jaam Moberg vibbar igen i vidöppen tillställning där hälften av hästarna väntar på sin första vinst trots ganska många försök.
Moberg föder upp, tränar och kör sina familje hästar. Känns gött i min värld.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tigern (+5)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat