Visa ett inlägg
Gammal 2023-12-05, 08:53   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 759
Sharp$: 13109
Standard

Tisdag 5/12 - Jägers - V64 DD mm


Favoritsurr Light

V64 1) 3 Under Armour Spets och slut är väl ingen allt för vågad gissning. Men 68% är inte kul.
4 Princess Kloster Vi måste ha en stänkare. Trots dunkel form och lite bäst före datum på hästen skänker jag en tanke på Pokerspelaren och hans märr som blixtrar till ibland. Det känns väl preskriberat. Men trav är trav.

V64 2) 5 Kendall Sisu Superintressant Holländska (född i Sverige) som debuterar på svensk mark i sin andra start! Spännande USA gener. Smack.

V64 3) 3 Havbergs Vilma Perssons Pack junioren Alex hoppar upp bakom Vilma. Pausat länge men såg fin ut i debuten senast. Kan gå i lurigt lopp

V64 4) 2 Mazoucco Boko har bra form och rutinerade Uhrberg har sitt patenterade spets och slut läge.
7 Tara Mirchi bör nog bevakas trots långresa. Gått som tåget i DE och NL. Duger gott i klassen.

V64 5) 1 Breidablicks Bombay Struken
5 Aramis Face från formstallet bör nog bevakas nu när Bombay är borta.
9 America Dream Chackrutige Axel är väl bortlottad men han är min gamla favorit som hade Jägers som hemmabana när han startade sin karriär för 50-60 år sedan. Då stack dressen verkligen ut. Psst hästen är rätt bra oxå
Farlig med lite pace på loppet.

V64 6) 1 Peak Of Glory Hästen är bra iordning och spets och slut Uhrberg har jag tjatat om tidigare.
4 Flamenco Girl är oxå ett vasst 3 årigt sto och den där L I Nilsson är grym tränare. Stallform är bara förnamnet. 3 vinster och 2 andra platser på senaste 6 starterna

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-12-05 klockan 13:10. Anledning: Em dragen på plats.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat