Visa ett inlägg
Gammal 2023-12-08, 16:51   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13268
Standard

Fredag 8/12 - Boden/Kalmar - V64


Efter 5min fundering kommer här lite meningslöst surr medans fredags drinken slinker ner. Martini speciale. 50/50 Röd martini och Botanist gin sitter som en smäck.

V64 1) 12 Jamie Sisu har 8 segrar och 3 andraplatser på 12 försök. Dreamteamet missar inte denna straffspark. Dessutom Nuncio gener i hästen.

V64 2) 7 Dartagnan O.P. Rutinerad IT 4 åring som har Sverige debuten avklarad. Står perfekt inne och Lubrano lägger nog en sula på parketten direkt.
Vinna eller försvinna.
10 Cassius Clay D.E. Perssons Pack tror mycket på hästen, har inte fått till det i årets starter men har hög kapacitet i grunden. Kan få loppet med hjälp av lite Lubrano pace

V64 3) 8 Sensitive Tile En Åby häst som hamnat i Boden Visat fina takter på Åby och om inte miljöombytet spökar är det en bra spik.
Psst ”gamle” ( yngre än jag ) Rånlund är still going strong. Kör nr 1.

V64 4) 8 Vermithrax har ingen vacker rad men bakspårs volt kanske är perfekt för sprattelgubben. Med på stregen om felfri i ganska ljummet motstånd.

V64 5) 13 Devils Tounge Klurigt läge och lite tveksam form men har gjort grymma prestationer på Rikstoton. Sandra brukar leverera på hemmabanan.

V64 6) Aronsson punktmarkeras.
4 Mr Mah Can Distansgynnad rackare. Persson känner hästen väl.
5 Nina Ginto är en tuff märr som är farlig med rätt smygresa. Lite blek senast men det var för hårt emot.
9 Jetpack Se upp i backen. Bold Eagle tuffing som tävlat i hårda gäng och är min fredags stänkare.

Chans DD : 13 mot 9.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat