Tidiga idéer, i morgon är det barnbarn så jag får ta tidiga beslut.
Avd 1:
1 UNLEASHED KEMP är snabb ut och kommer någon och pressar så släpper nog Örjan. Spurtar förbi på Open Stretch. SPIK. Då vinner väl Filippa som jag hade tänkt spika, men då får det väl bli så.
Avd 2:
8 VANCOUVER HIGH plockar ner de här hästarna på Open Stretch. Faran är att Luca Barosso galopperar och strular till det. Garderar därför med 3 RUSTICO. Tänkbar vinnare om det blir strul för åttan. Men tänk om 1 LUCA BAROSSO går felfritt! Då vinner den väl? Jag tar med den oxå.
Avd 3
Efter mycken vånda spikar jag 7 ULTION FACE. Tror den har betydligt högre chans än 14%. Skulle det bli en strykning innanför (Emoji?) så fördubblas chansen.
Avd 4:
Här garderar jag på med 1, 2, 3 och 5. Ratar dock Adrians uppsnackade häst som jag tror får svårt från det läget.
Avd 5:
Spik på 4 KIM B.R.
Avd 6:
3 UBERTY FACE med Dante är mitt förstaval. Formstarkt ekipage! 1 MAJORS ROSE kommer med på spåret. 12 ROSEMARY TILE med springspår och Örjan är farlig.
Avd 7:
Här kan det smälla! Favoriterna 4 VERSACE FACE och 6 EVEN STEVEN tar jag med. Men jag kryssar även för skrällarna 7 MAJOR ASS och 11 CORAXON BAR för att spetsa utdelningen.
Tack för influenser och lycka till i morgon!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|