Visa ett inlägg
Gammal 2023-12-09, 12:25   #38
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2709
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Travronden klassar 8 DOMINIC WIBB i V75-7 som C-häst.
I intervjun på V75 Guiden säger Dante att de går för vinst, men att skor är ett litet minus.

Är det inte väl hårt att kalla hästen för C-häst? Ellr är det bara för att Adrian inte ställer upp på intervjuer på Travronden?
Jag skulle nog ranka den bland de 4 i topp.

Travronden spikar 4 VERSACE FACE och på papper känns den som en spik även om det är mycket snack om 12
Tror du skall ta Travronden, Guiden och allt vad de heter som tidig inspiration
i veckan, kom ihåg att det brinner i knutarna efter att startlistorna blivit tillgängliga för att få ihop intervjuer, rank och spelförslag. Presstopp är alldeles
runt hörnet och jag gissar att tryckeriet behöver materialet tidig måndag?

Ett fantastiskt jobb att få ut blaskorna på hyllorna, redan onsdag.

Du har en ocean av info att ta del av fram till spelstopp lördag 16:20,
något skribenterna på travtidningarna inte kunde vikta in i rank och spelförslag.

Att hitta något som fallit mellan stolarna i de tidiga tipsen brukar ge bra betalt.

Du har en informationsfördel som kan vänta till lördag med att ta slutlig ställning
gällande profilen på systemet.

Kollektivet springer på de tidiga bollarna, du har all tid i världen att kalibrera
siktet innan du trycker av.

Kom ihåg att de riktigt kunniga och pålästa spelarna lämnar in
sen eftermiddag lördag, orsaken är att de vill ha del av den absolut sista infon
innan de tar slutlig ställning.

Jag är klar i flera avdelningar och håller några avdelningar öppna för att lyssna in
lördagens stallbacksinfo innan jag knyter ihop säcken.

Alla kör sitt race, men ovan funkar för mig.

God tur med spelbesluten och våga lyssna till dig själv om du känner dig påläst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10), shasha (+10)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat