Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-22, 22:37   #366
shoreline

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 172882

Återigen är Atlant inblandat, och det är inte så att jag vill spela emot dem i varje omgång. Men här tycker jag att oddset är för högt på Dinamo Minsk för att låta bli.
Dinamo är 9-7 på bortaplan, Atlant 5-5 på hemmaplan. Totalt skiljer det 12 poäng mellan lagen till Dinamos fördel.
Dinamo har sett riktigt bra ut efter uppehållet med bortasegern mot Magnitogorsk senast som topp. Dess förinnan föll man med 5-6 borta mot Salavat och besegrade Traktor på bortaplan.
Formen är alltså bra. Dessutom förstärkte man laget med Robert Esche veckorna innan uppehållet och nu efter Karjala Cup så anslöt Petr Sykora som gjort poäng i alla tre matcher.

Atlant vet ni om vid det här laget. De är svårslaget, bjuder inte på något men är inte heller sådär jättefarliga framåt. Man lever mycket på Moznyakins kedja, som förvisso är riktigt bra samt en solid defensiv (Kanske KHL's bästa).
Men att det ska vara tre gånger pengarna på Minsk, det är helt fel. Själv hade jag lagt oddset kring 2.00, kanske 2.10. Nu får vi 3.01 hos Betsafe (inte kollat andra sidor ikväll) och då måste man testa en slant.
X2 finns till 1.78.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat