Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-22, 21:55   #27
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Självklart har sannolikheten inget minne, men det du säger är alltså att det är omöjligt för en ryggare att kunna undvika en viss del av rekarens badstreak genom någon form av system?
Jag vet inte hur ett sådant system skulle se ut, antingen tror man väl på rekaren eller så gör man det inte. Att hoppa på och av tåget låter som en förlustaffär i mina öron.


Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
O andra sidan finns det sakert folk som argumenterar for att manga cappers spelar/varderar annorlunda under badstreaks (p.g.a. press och kanslor o.s.v.).

Jag foljer inte alla rekare 100 %, sarskilt inte nar de gar daligt. Nu har jag visserligen inte gjort stora pengar genom att folja andra manniskor och dari ligger kanske mitt problem. Men faktum ar att ingen pa Sharps (eller deras spread rattare sagt) har lagt tillrackligt manga egna spel for att deras ROI skulle bevisa nagot.
Argumenten i så fall är väl att en bra capper värderar bättre i motgång, men oavsett så tror jag inte att det är bra att hoppa av och på tåget. Ska du avvisa spel så ska du kunna tillräckligt själv för att avgöra om spelet är bra eller dåligt imo och då behöver man inte rygga någon blint.

my 2 cents
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat