Visa ett inlägg
Gammal 2024-01-12, 18:00   #18
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18071
Standard

Fredags Surr

Fredagsdrinken på plats och sugen på lite travsurr gällande morgondagens spelmässigt grymma Kalmar omgång.

V75 1) 1 Demonic Wibb är med rätta hårt betrodd efter senaste prestationerna men garderas i min värld. Spår 1 och stressiga Kolgjini gener har fällt större favoriter.
2 Innovation Love Robban ligger lågt med egna styrningarna nuförtiden men är duktig på att ha starthästarna iordning. Ok hästen startar på vecka efter vecka i tuffa gäng men jag tror på Robban har en plan.
6 Grappa Boy har jag surrat om förut men det kanske är lite långt mellan starterna. Chansstreck.
10 Game Brodde är ett måstestreck på min kupong. Ok inte vunnit på länge men visst är det långt upplopp på Kalmar ?
12 Major Ass Stänkare med stort S. Rutinerad filur som hittat bra form på ”gamla” dar. Hm gissa vem som är farsa

V75 2) Klass 2 är väl Klass 2 imorgon oxå ?
6 Mellby Jail försöker jag fälla. Rätt eller fel ? Imorgon vet vi.
4 Ett Under Hemmahästen har gått bra i enkla gäng och Stefan har vunnit med hästen förut. Luring.
9 Kingsman har surt läge men Uhrberg håller hästen högt. Duger gott i klassen och bakspår kan underlätta felfri prestation. Psst långt upplopp.
11 Nunchako står hårt inne på alla sätt men Rosleff är grym driver och känner hästen väl, visst kan det skrälla Psst långt upplopp

V75 3) 2 Swish The Cash Ser ut som en svårslagen Ready Cashare.
6 år i sitt CV = stabil för sina genar.

V75 4) 15 Safira Diablo är en tuff märr som rundar packet utan större bekymmer. Psst visst är upploppet ganska långt ?

V75 5) Fredags gaddning. 2-6-7-8-9 om lädret pallar efter morgondagens bleka eftertanke samt ytterligare gaddning i övriga lopp och miljonfunderingarna.

V75 6) 2 Tearsinheaven. 8 Winner Brodde. 10 Here’s Johnny Sox känns som ett hyfsat fredagslås.

V75 7) 11 Betting Pacer Chansspik med stort C.

God tur alla som slickar guldkalven

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-01-12 klockan 18:02.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat