Spel 21.1
Spel 21.1
Jag spelar 3 spel idag!
1. NFL-teaser
Detroit Lions - Tampa Bay Buccaneers: Tampa Bay +10.5, odds 1.46
Detroit Lions - Tampa Bay Buccaneers: under 56.5 poäng, odds 1.38
Totalt odds: 1.91 (Unibet) kl 21:00
Jag väljer att spela en teaser i denna match. Jag köper upp linan på Tampa Bay till +10.5 poäng. Här kommer vi över en keynumber, en touchdown plus fieldgoal dvs 10 poäng. Tampa Bay är mycket bättre i den viktiga statistiken turnovers. Man har där +8 mot Detroits 0. Tampa Bay som inte är ett dome lag har trivits ganska bra ändå i dome arenor där man vunnit ganska många matcher. Detroit är bara 24-31 ATS de senaste 55 matcherna när man är favoriter med 3.5 - 7 poäng.
Jag köper också upp totalen till 56.5 poäng och spelar under. Här kommer vi också över en keynumber, dvs 8 touchdowns är 56 poäng. Ser vi på dessa lagen kombinerat är man totalt 29-7 under 56.5 poäng vilket är 80.5% och betyder 1.24 i odds. Ser vi på inbördesmöten så långt tillbaka som de senaste 30 matcherna har bara 2 matcher passerat 56.5 poäng.
Jag ser klart värde i denna teaser!
2. NHL
NY Islanders - Dallas Stars: över 5.5 mål
Odds: 1.74 (Pinnacle) kl 01:30
Jag spelar över 5.5 mål i denna match. Målsnittet enligt lagens defensiver blir här 6.40 mål. Ser vi på dessa båda lagens matcher denna säsong kombinerat är man 59-31 över 5.5 mål vilket är 65.5% och betyder 1.53 i odds. Jag vill ha minst 3% högre i odds och lägsta odds för spel blir 1.58. Ser vi på de 10 senaste matcherna för båda lagen samt de 10 senaste inbördesmötena är man 20-10 över 5.5 mål vilket är 66.6%. Jag ser klart värde i detta spel!
3. NBA
LA Lakers - Portland Trail Blazers: Portland +10.5
Odds: 1.94 (Unibet) kl 04:30
Jag spelar Portland +10.5 poäng i denna match. Jag tycker att LA Lakers får allt för mycket respekt av spelbolagen just nu. Portland är i fin form just nu. Man gav Phoenix Suns en match när man till slut förlorade med 11 poäng som 14 poäng underdogs. Man vann mot Brooklyn Nets som 5 poäng underdogs och man vann också mot Indiana 8 poäng underdogs. En orsak till att Portland spelar bra just nu är pga Jerami Grant och Malcolm Brogdon. Dessa två gjorde 67 poäng kombinerat i vinsten mot Indiana. Deandre Ayton kom tillbaka från skada mot Indiana och inatt kan Anfernee Simons vara tillbaka från sjukdom.
LA Lakers är bara 7-13 ATS och SU de senaste 20 matcherna. Man har nästan aldrig fullt manskap och inatt är LeBron James och AD frågetecken igen. Ser vi på de senaste inbördesmötena så har linan aldrig varit så hög som +10.5 på Portland och jag ser klart värde här!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|