Visa ett inlägg
Gammal 2024-01-21, 21:46   #81
incitatus

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5995
Standard

Alltså jag förstår inte vad man gör

Eller har jag missuppfattat / inte upptäckt hur man gör

vanliga okomprimerade listan

har man valt lägga kusken på en egen rad, en hel extra rad, vilket gör att jag ser ca 10 hästar på skärmen, inte hela starfältet

OK då komprimerar man då får man helastartfältet för allt är nu på en rad

Men man har lagt kusken "i samma fält" som hästnamnet, minskar så klart överskådligheten, blir liksom avigt att skanna vilka som kör i loppet när kusknamnet inte står i kolumn

Trångt ja det är det
ETT
Men man behöver inte skriva Vanlig resp Amerikansk för sulkytyp, de flesta kan tolka förkortning till 1 eller 3 bokstäver A V ELLER Ame Van

Kusk namnet
De flesta har läst Guiden / Ronden eller gamla gratisprogrammet där det stått Ör Kih i 40 år o alla vet att det står För Örjan Kihlsttröm, Ge oss möjlighet att förkorta kuskens namn om vi har ont om plats, Om det är V75 / V86 är nätan alla kuskar välkända, ngn utländsk ibland eller rätt okänd i lärlingsloppet

Men den stora försämringen är ju att man bara kan se ett lopp i taget, koll av V4 vincennes om det finns ngt svenskt skiter jag i framöver, går datorn kanske jag tittar om inte sorteras Vincennes i samma fack som V65 Harstad en söndagkväll i November
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat