Citat:
Ursprungligen postat av Baltasar
Man undrar ju hur dessa 8 system såg ut eller vad de kostade att lämna in? Vad blir det 8 på 1.6miljoner system , 0,001% vinstchans ..
Vid några tillfälle så tittade jag närmare på några Jokersystem som hade vunnit över 500 000kr ..
Man inser hur liten chans man har med sina egna hundra kronors system om man vill vinna lite mer pengar ..De flesta större vinster plockas av bolagspel.
Om jag minns rätt nu så kostade ett systemet 40 000kr och vinsten var 660 000kr..  ...så visst har storleken betydelse ..
|
Tappa inte modet.
Jag satt och kollade hur mycket det hade kostat mig om jag hade gjort underlaget mer noggrant OCH spelat efter ett bestämd mönster ...det hade kostat mellan 800 och 900 kronor,oreducerat.
Spiken skulle ha varit Sabani. Sabani är en häst som Anders Svanstedt spikade i 5 tippar V75 och Gustav Johansson hade i sitt lås.
Nej, tror inte att det handlar om stor plånbock utan om ett medveten gnuggande och massor av timmar, tills man hittar ett mönster, så kallad edge, som vägledning och som ger regelbundna vinster.
Ge inte upp!
(Så klart säger jag inte hur det edge jag tyckte mig se ser ut...då blir det ju ingen edge länge....)