Oscar
Fint att vi släppte detta.
Alltså, du menar 100kr är din startrulle och du lirar 20kr per spel?
Det är inte korrekt money management att lägga 20% av kassan per spel. Jag själv la 10u på ett galet hörnodds till 2.75, ett lag i Portugal som jag brukar följa skulle vara först till 9 hörnor, slutade 8-1.. då hade man tagit ledningen och dessutom dragit på sig ett rött kort(mardrömssenario för ett lag man vill ska skapa hörnor) de lyckades trots detta nästan skapa 9st och spelet hade suttit enkelt om det inte varit för att de tog ledningen vid typ 5-0 i hörnor. Det var inte roligt och det är bara att skylla sig själv och inte göra om i framtiden, ångrar dock inte spelet som sådant då det varit ett sjukt överodds, men det gick inte den gången. (varians suger)
Fanns det ingen del om detta i spelskolan? Var bekant med detta sedan tidigare genom pokern så läste inte hela guiden.
Jag skulle om jag vara du sätta in en slant på bet365(som är en bra allround bookie att börja på, ligger ofta väldigt nära marknadshögst på med sina asian hcp odds). Sen tillämpar du bra MM bara. 1-6% /spel borde ju fungera om man startar med en liten rulle. Tror det blir för segt att lira mindre än så.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Slurf den 2010-11-23 klockan 20:20.
|