Visa ett inlägg
Gammal 2024-02-17, 19:20   #113
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 854
Sharp$: 13269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Flera kluriga lopp med i min värld många okända Norrlands hästar
Hanna Olofsson kommer ner med ett antal svårbedömda isbaneracers från Boden. Lutar väl åt dubbar i däcken på Lördag oxå men lite tuffare ”on the rocks (grusblandad) bana”
Men jag måste erkänna att jag som vanligt snöat in på Nuncio avkommor.
2 Oracle Vixi Ok står stenhårt inne men kan duga i som vanligt öppen Klass 2. Örnen kanske är lite ringrostig trots ett lopp i kroppen.
9 Crazy Life Vinner inte så ofta men duger gott i klassen. Jorma är förstekusk på hästen.
5 Xanthis Hilton Står lite hårt inne i Silver men härdad i tuffa gäng.
Djuse pojkarna brukar köra hästen med ackuratess. Lunkade in 750 tusen förra året.
5 Benchmark Lite av följehäst. Kom på vingel senast. Revansch !
.
Nunciohästarna levererade helt ok.
Orutinerade Oracle Vixi kämpade väl i ett varv men travet funkade inte och galoppen kom som ett brev på posten.
Crazy Life fick en blytung resa men var nära att ta sin andra seger i karriären efter en grym prestation. Slagen med nos.
Xanthis Hilton var grym i sin Silver debut och vann enkelt. Ok gynnades naturligtvis av galoppen på favvisen.
Benchmark fick tuffa på i tredjespår ganska länge och Örjan brände krutet för tidigt. Bensinstopp sista 100 men en tredjeplats var väl Max utdelning efter den resan på sprintdistans. Psst hästen är nog 2140 gynnad.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-02-17 klockan 19:22.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat