Visa ett inlägg
Gammal 2024-02-25, 09:19   #468
Sputnik2012
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 712
Sharp$: 2710


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har funderat lite ikring 2-6 och undrar om man kan kombinera det bästa av olika världar.
Tänker in-play och swing trading.

Låt oss säga att vi först hittar värde.
Med statistik kan vi kolla gjorda mål under bestämda tidsintervaller.
Och där vill vi ha 5% eller mindre.
Vidare väljer man 10 till 20 min för en swing trading så kommer man kunna läsa av matchens start och utveckling av tempo genom in-play parametrar.
Och här finns det också värde och om man når 3 poäng så avlutar man traden och gör en exit och om inte fullföljer man.

Shot on target - 1 poäng
Shot off target - 1 poäng
Corner - 1 poäng
Blocked shots - 1 poäng

Ett undantag, får man två shot on target så kör man en omedelbar exit, allstå två poäng.

Följande upplägg med in-play poäng grundar sig på att en match har en livlig start om den uppnår 6 poäng någonstans under dom första 15 min.
Så gör man en swing mellan 10-20 min och tempot och matchbilden är stillsam, så är förutsättningarna optimala för inga mål.
Visst plötsliga mål inträffar ändå, men man kan inte med statstik och in-play obseravioner skydda sig mot alla tänkbara cenarium.

Marknad Lay O 3.5 mål med 10% vinst och 40% förlust omfång som ger 1 i 4.
Detta går utmärkt med lika sats.

Men tänker ytterligare att man kan implementera 2-6 genom att cyckler av 4 i rad är en fullträff med 100% avkastning.
Allstå ett bet.

Så om man får en förlust under 4 swing trades, så har man ett förlorande bet.
Om man vinner en cycle med 4 swing trades, så har man en fullträff.

Ska även nämnas att det är inte ovanligt att vinna 10 till 15 i rad genom denna metod.
Tänte prova och se hur det fungerar i praktiken.

Som jag ser det är upplägget med samma värde som value betting fast en strå vassare.

MVH

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2024-02-25 klockan 21:07.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat