Visa ett inlägg
Gammal 2024-03-11, 13:04   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 760
Sharp$: 13111
Standard

Måndag 11/3 - Halmstad - V64 mm


Dagens Halmstads Surr

V64 1) 3 Esperanza S.S.G. Casillios välstammade märr jag snöat in på.
Är nog redo för första Sverige vinsten.
Kolgjinis orutinerade storfavorit gör årsdebut och står ganska hårt inne. Behöver lopp i kroppen. 62% är för högt.

V64 2) 8 Bicc’s Avalon Har gått som tåget senaste tiden och första segern efter 3 års kämpande kommer när som helst. Ina är vass även i sulkyn.
Dessutom skoryck! Ok surt läge och lite stressiga 1640 men man kan inte få allt. 13% är bra spelvärde.

V64 3) 1-2-3-5 känns väl ganska tryggt. Eller ? Psst 2 Notos står rätt inne på kronan. Bara en sån sak.

V64 4) 7 Delta Wise As Casillo och Jepson är nya Dreamteamet Jag tror IT hästen fixar distansen på ett bra sätt.
1 I Am Timmie Ecce pojken måste väl bevakas men 72% Klar favorit men grymt överspelad i min värld.
2-3-6 är distansgynnade rackare som kan vara roliga stänkare för oss som vädrar favoritfall.

V64 5) 4 Vivienne Tif Chansar jag med i vidöppen tillställning för 4 åriga ston. Alla kan vinna Märren står bra inne på alla sätt och är jämn och säker. Dessutom lyser det rött på skoinfon.

V64 6) 4 Kron Vici Star Är lite ojämn men Uttrarna måste väl bevakas på hemmabanan.
Miljonhästarna är nog med på stregen.
6 Digital Summit Rutinerad filur som lunkar in sina pengar år efter år.
7 Pastor Power Typisk Sjunnesson stänkare. Gått bra i skymundan i årets starter. Se upp.
9 Armorcer Levallo Ok vinner inte så ofta men ger Hanna hästen sin patenterad smyg resa kan hon mycket väl vinna. Verkar ha formen på topp.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-03-11 klockan 13:07.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat