Fanns mycket spännande idag, bara synd att man inte har ner tid att analysera spelen.
Kör ganska ofta på magkänsla spelar gärna bra lag som underpresterat gärna mot lag som överpresterat. För att förklara mitt tänk lite så kan vi ta gårdagens spel. Att Aik skulle rada upp 8 raka matcher varav 7 segrar utan förlust vid full tid känns ju helt galet med tanke på att de inte skall va så bra. Tror nog fortfarande att de får vara nöjda om de klarar sig kvar. De skall vara ett sämre lag än färjestad och dessutom bör de ha förbrukat den lilla turen man behöver under denna matchsvit. Mycket riktigt Färjestad var bättre men hade också lite tur då AIK hade någon ramträff, men som sagt var förbrukat sin tur.
Idag kör vi lite efter samma princip.m Valt att spela Inter mot Twente till 1.61 3 procents insats.
Vi snackar trots allt om de regerande cl-mästarna mot ett lag från Holland och det är bara att konstatera att holländska ligan har hamnat rejält på efterkälken när de ställs mot de bästa ligorna i Europa. Visserligen kryssade man Inter hemma har fortfarande en chans att gå vidare men då krävs det i stort sett seger. Man har visserligen slagit w.bremen men det är ett lag med problem. Inter ja de har inte rosat marknaden men i cl-spelet har de varit effektiva på hemmaplan och då etoo är avstängd kommande 3matcherna i ligan så antar jag att han är spelsugen och vill öka sin målskörd(redan 7 gjorda). Trots en risig tränare så kan inte ett sånt bra lag fortsätta att underprestera så därför spelar jag inter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|