Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-24, 13:59   #246
Lemasive
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Jag förstår din concern men Wade är väldigt frustrerande att ha som "stjärna" i laget. 3PTS 5TO 0.067FG% 0.200 FT% i förra matchen sabbade hårt för mig och innan det var han skadad ett par matcher som han ofta är. Jrue snittar 36min speltid och har coachens fulla förtroende och är en spelare jag tror mycket på,Millsap levererar bra i alla kategorier och ser inget tecken på att han kommer sluta med det plötsligt. Om man har ett stabilt och bra lag som Arch har så är Wade en lyx man kan unna sig då han kan avgöra en match-up själv på en bra dag men för mig var han inte värd så mycket.

Håller med ang Papak. Hade ett trade-förslag till honom ute ett par dagar som skulle stärkt honom då jag förlorar mest på att han inte är konkurrenskraftig då jag bara möter honom 1 gång och då blir -3 el -5 mot alla andra som det är nu men han svarade inte så då fick jag hitta på något annat.

Jag är Vlad nu btw. Ingen mer förvirring med de två fuzzys

Ja ok, tycker dock att han gick lite billigt bara. Tror du kunde fått ett bättre byte om du hade lagt till någon sämre center och tagit Love också. Jag inser ju att D är inte direkt het just nu, men han har fortfarande ett grundvärde som vida överstiger Millsap och Jrue och därifrån ska man jobba. Inte för att du är besviken på honom och känner att man kan lika gärna skeppa honom till Nordkorea

DU får anställa mig som förhandlare sen!
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat