Fredag 12/4 - Hstd. / Boden V64 Express
Återigen regn och rusk på Västkusten idag och då lockar travfåtöljen trots iskall spel o tipsform. Trav surr på hemmabanan är ju alltid uppiggande för en gammal travgubbe.
Tre hemma favoriter rabblar jag upp.
V64 1) 2 No Time To Steel 4 årsmärren är grym och här har vi en årgångshäst. Flygande Holländskan vinner nog detta fram och baklänges. Psst halvbrodern heter Heart Of Steel. Bara en sån sak.
V64 3) 4 Cabaret Bi Mommert hästen såg fin ut i årsdebuten på Klosterskogen och är väl hästen att slå från perfekt läge och behagligt motstånd. Adrian är väl den som kan utmana om han lämnat galoppskorna i Mamö.
V64 5) 6 J.S. Camaro Perssons Pack har ännu en befogad favorit. Propulsion filuren har öppnat 2024 på ett bra sätt och kommer nog att klättra i klasserna.
7 Golden Cresent vill jag varna för. Patrik P gör nog resan från Axevalla i angeläget ärende. Hästen har gått bra i skymundan länge. Rutinerade Uhrberg kan fixa första årssegern trots lite byngligt läge. Känns änna lite distansgynnad.
Vi försöker med 3 hemma stänkare oxå. Psst regnet håller nämligen i sig.
V64 1) 9 Global Dilicious ” Wilma från Hstd. hej, du är en duktig travtjej” och hästen är bra iordning. Surt läge men Wilma är en smart kusk, det förvånar inte om hon ger hästen en perfekt smygare och är med på stregen. Bra platsspel.
V64 3) 2 Jasper Lee Har snöat in (trots att det regnar) lite på Wilma idag. Jag tror hästen är distansgynnad och läget går inte att klaga på. Som nämnts förut. Bra platsspel.
V64 5) 2 Elettra Robin Känns som distansplus här oxå. Bra läge och Rosleff är en stabil driver. Bra plats spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-04-12 klockan 13:48.
Anledning: Stänkarna
|