V75 umåker
V75 - 1
Tippsettan och SPIK på #7 FaceTime Love, för mig omgångens bästa spik och till behaglig procent. Går med rycktussar för första gången och vann över Oaks 5:an Granger i fjol, 2:a bakom Breeders Crown 3:an och 6:an i Kriteriet Nouri Di Quatro .
Många hakar upp sig på årsdebuten, men stall goop skickar inte uppnen häst 160 mil tur och retur om.man inte tror på den. Siktas mot Elitloppshelgen
V75 - 2
För mig ett öppet lopp, men pass på #13 Vilja T.Y.C. barfota och den vassen kusken EA i sulkyn. Målar på rätt brett här och plockar även på mig 8,9,12 utöver favoriten Mellby Lion
V75 - 3
Storfavorit i Borups victory, är inte alls övertygad. eventuell chansapik på Indy rock, alternativt garderar jag med 3, 4,5,6 & 9
V75 - 4
Kallblodigt på V75, personligen tycker jag inte att de är supersexigt... öppet lopp, ta med penseln... måstesträck är ändå stallone som siktar mot elitkampen
V75 - 5
Spik på Jilkken, behövs inte sägas så mycket om det. Står I skrivande stund på 49% som är lite saftigt, men sp länge han inte överstiger 50 är de spik
V75 - 6
Många pratar om Mellby knekt, var visserligen sylvass senast efter sitt lilla skutt... men känns osäker. Blir soligt igen imorgon haha. Garderar på och tar så många jag kan. Favoriten ska fällas. Varning för #magical sutrvivor som går barfota. Kan få smygresa pxh avsluta vasst!
V75 - 7
Avslutar med att plocka på mig en del, här vill jag ha höstar kvar när man jagar 7 potten.
Mycket talar ändå för storskräll Mee bowlingen biskop. Som gör intressanta ändringar
Sammanfattningsvis blir de en intressant omgång där många verkar lägga överdrivet mycket krut med strecken i Avdelning 1. Många favoriter som inte är säkra.. kan bli en bra utdelning imorgon
|