Visa ett inlägg
Gammal 2024-05-10, 14:23   #5
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18065
Standard

Fredags Surr

Tja det är väl bara att strecka Wäjersten och MAD så är väl saken mer eller mindre klar ? Lite tråkig Jackpott omgång spelmässigt i min värld. Favoritbetonat är bara förnamnet.

V75 1) 7 Facetime Love Det som möjligen kan fälla hästen är väl orutinen och voltstart. Orutinerade volt hästar i fältet kan bädda för omstarter.

V75 2) 15 hästars stolopp på tre volter ! Se ovan.
15 Queen Belina har lopp i kroppen och mång miljonärskan fixar nog 40m om det inte är för många vårpigga märrar i vägen.
8 Luxury River Är naturligtvis svårbedömd efter lång vinterpaus men Kolgjinis gör nog inte långresan bara för att titta på björkarna. Visade fina takter i höstas och lyckas Dante köra felfritt är hon nog med på stregen.
Frågan är om favorit Wäjersten fixar volten med sin auto häst ?

V75 3) 4 Borups Victory Smack.

V75 4) 3 B.W. Sture Distansgynnad filur med bra läge och är mitt måstestreck. Men Nordisar är ju som bekant Nordisar.

V75 5)]1 Heartbeat Thunder och 5 Jikken är med rätta hårt betrodda men jag täcker upp med Sandra E hästarna 8 King Of Djazz och 9 Devils Tounge
Sandra är en grym trainer, har nog ställt iordning.

V75 6) 1 Soccerbox och 5 Mellby Knekt känns som bra lås. Täcker upp med Sockerpaketen om Jorma Spänner sig och får Volt problem Tar nog ingen Ledning
Psst Mellby är en orutinerad filur i allmänhet voltstart i synnerhet.
Förlåt mitt svammel ang. voltstart. Fick för mig att avd 6 var volt vilket är totalt galet. Ber om ursäkt.

V75 7) 3 Kingsplayer Pellini och 5 Never Mind’em Feglås igen Känns som dessa två 5 åringar är i en egen klass.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-05-10 klockan 16:02. Anledning: Voltstart.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat