- Tack - Kisumu - det har verkligen varit ett utvecklande år för mig och vill dela med mig eftersom vi har haft lite kommunikation tidigare
Lärdomar
- Investera i det som fungerar med beprövat underlag och planera och utför, så börja jag tjäna pengar på trading och inte tvärtom att utforska och testa som man kan göra som hobby vid sidan om efter man har inkomst källa - så det blev bakvänt för mig i början
Det svåra och utmaningen är att hitta rätt i den djungel av skräp som finns på nätet
- Har utöver min trading portfölj två Set & Forget med lite över 400 placerade vardera med en stadig ROI och Strike Ratio - båda var med som Lay men gjorde om dom med lite simulationer och trixande och efterforskande till backing bets med samma eller snarlika utfall - gäller att vara smart - så kan jag använde lite annat utöver Spelbörserna såsom Pinnen, men velat hitta fler alternativ.
Kort beskrivning Lay O3.5 med oddsen 3.5 eller lägre med ett utarbetat kvalificeringsfilter som urvalprocess som fungerat med 400+
Så när jag nåt 1000 kan man göre en mer kvaliferad bedömning av utfall.
Så gorde jag och öka utdelningen med oddsen cirka 30+% genom att lägga 80% på Under 2.5 mål marknad och 10% vardera på score lines 1-2 och 2-1.
Och vart 20e eller vart 30e utfall en resultat med 0-3 eller 3-0 i snitt eller avg.
Och statistiskt så är 1-2 och 2-1 mycker överrepresenterat, beprövat och bevisat.
Så iställe för att fölora 250 kr så förloarar jag 100
Och istället för göra 95 kr vinst så gör jag 150+ kr i vinst med avg odds 2,76
Men med vissa utfall en scratch trade med +10 eller 20 kr med 1-2 el. 2-1
Överlag så fungerar detta hos vanliga spelbolag med correct score och mål marknad.
Gjort en liknande variant med baklänges för Lay U1.5 som också är beprövad med 400+ lagda, så allt på top.
Så väntar till den 12e och sätter in pengar på Pinnen för min gränser ändras då.
Kör båda Set & Forget hos Betfair och Pinnen.
Och vill mjölka och diversifiera risktagande genom att sprida och inte lägga alla ägg i samma korg.
Därför övervägde jag SBOBET eftersom dom tillåter vinnande spelare, men efter läst ditt inlägg blir det nog via broker - had konto hos asien connect och finns säkert ett flertal jag kan använda där.
Öppna konto hos Sport Market och ska fråga supporten om dom har correct score - hitta inte den ...
Vill hitta så många skatter fira alternativ som möjligt och sedan skatta på resten.
För med en EDGE så har jag inget emot att mjölka så mycket jag kan.
Har en årinkomst som bankrulle.
MVH
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|