Visa ett inlägg
Gammal 2024-06-21, 02:15   #3
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18287
Standard

En fin omgång med många extra miljoner väntar på midsommardagen!
Min gissning hamnar på 50-60000:- för 7r.

Avd 1. Är 5 Never Mind'em klar? Mycket talar väl ändå för det från sitt fina läge. Galopp senast men det var inför en skränande storpublik, svårt att se att det skulle bli några felsteg den här gången. Likväl spelad till 66% just nu och SÅ stor tror jag inte segerchansen är! Jag laddar på med ett par streck där jag tycker att 4 Spartakus och 10 Always A Pleasure är värst emot.

Avd 2. Garderingslopp där jag stormvarnar för 2 True Blue! Hade inte Hanna suttit bakom så hade jag nog spikat. Nu finns det risk för att hon kör för snällt med hästen och blir fast som 3a/4a över linjen.

Avd 3. Spik eller lås på 1/5. Allt hänger på Kevin om han väljer att släppa till bålgetingen eller kör i ledningen. Det känns som släpp men om det framkommer att han vill köra så spikar jag utan tvekan!

Avd 4. En eller många! 2 Västerbo Voodoo (11%) står på kronan perfekt inne och jag tror att Jepson snor åt sig ledningen och kör där. Det kan bli jobbigt över lång distans men spik för egen del!

Avd 5. Skrällpotential förutsatt att Uhrberg svarar ut Ginman och det blir tuff körning mellan dem en bit. 4 och 12 måste med om man tror på tufft tempo.

Avd 6. 1 Denver Gio (42%) är veckans spik mot en överstreckad DFZ. Spets och slut!

Avd 7. Jag vet att det är sällan som det skräller i silver men här vill jag absolut ha några streck. 1 Corazon de B. står jag definitivt över!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat