Visa ett inlägg
Gammal 2024-06-28, 17:12   #2
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18088
Standard

Fredags Surr

Fredags drinken sitter som en smäck och lite meningslöst surr kommer som ett brev på posten triggad av härliga Varbergs vädret och mys på härliga uteplatsen. Högklassigt trav på härliga Färjestads ovalen men kort upplopp och kluriga spår 1 sitter som ett omen i mitt gamla slitna trav spels hjärta/hjärna.

V75 1) 5 Dea Sprint är väl hästen att slå ? Jag gillar välstammade 1 Make It Shermer. Propulsion och Viking Kronos i stamtavlan är inte att leka med. MEN
spår 1 är nog sämsta tänkbara. Vässar Jepson för ledningen får han en stekhet häst som blir ett lätt byte för Gulingen. Alternativet är att backa sig ut.
Nja Goccidore sitter nog på leken.
Psst Pingis är en lurig 2% are. Gamle goe Carlos Söderström är en Åby legend men har väl mestadels haft mittfältare i stallet. På gamla dar får han äntligen en grym Rikstoto kuse i stallet. Bättre sent än aldrig men vinner knappast finalen men plockar fina pengar.

V75 3) 4 Dream Mine är mitt drag. Maharajah och Frome Above är en härlig mix stamtavlan.

V75 5) 6 Peter Pan har grym form och 8% är ett bra spelvärde.

V75 6) Boko hästarna 2 och 9 är måstestrecken. Tja Walman och Örjan kanske tar sjätte raka 2-5-9 är ett troligt lås på min kupong.

V75 7) Hm 1 Triton känns överspelad i min värld. Spår 1 på Färjestad har jag varnat för tidigare. Hästen är för hårt betrodd i en Silver final. Tuffa utmanare typ 7-9-10-12 står på kö trots korta upploppet. Working Class Hero är ju en stenhård Gulddivisions häst. Det luktar överpace ända ner till Västkusten
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat