Ikväll går sporten före spelet men det passar bra att leta ”stänkare” när det är lite fuktigt banunderlag. Det krävs väl flera favoritfall om vi ska få anständig utdelning.
1 Pantocrator 6% Lill Gustav tar nog piken och Örjan kanske är nöjd med dödens lunk i försöket och en trygg andraplats.
3 Nelson Greenwood 5% Tja jag drar till med ”bättre än ……..” dock ganska oprövad på distansen. Försök 3 är ganska öppet bakom Kuiper.
14 Queen 4% Bakspår passar bra för lite hetsiga Varenne märren. Rätt smygresa så kan skrällen vara ett faktum. Har finns spring i benen.
11 Runs in the Family 10% Märren kommer med 3 raka. Ok tuffare emot här men Korfitsen är en smuk driver.
4 Lightning Stride 6% Twister Bi märren var grym senast. Farlig om Ester sviktar, inte som bäst i försöket.
5 Mister Jupiter 14% Överstiger Stänkar värdet (10%) men susar upp som Chansspik i min värld. Tog en gunga senast men börjar ”glömma” bort sina Ready Cash olater som 5 åring.
Admiralen är favorit i fara i min värd. Vinner inte första årssegern på beställning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|