Visa ett inlägg
Gammal 2024-07-04, 17:12   #6
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18017
Standard

Ikväll går sporten före spelet men det passar bra att leta ”stänkare” när det är lite fuktigt banunderlag. Det krävs väl flera favoritfall om vi ska få anständig utdelning.

1 Pantocrator 6% Lill Gustav tar nog piken och Örjan kanske är nöjd med dödens lunk i försöket och en trygg andraplats.
3 Nelson Greenwood 5% Tja jag drar till med ”bättre än ……..” dock ganska oprövad på distansen. Försök 3 är ganska öppet bakom Kuiper.
14 Queen 4% Bakspår passar bra för lite hetsiga Varenne märren. Rätt smygresa så kan skrällen vara ett faktum. Har finns spring i benen.
11 Runs in the Family 10% Märren kommer med 3 raka. Ok tuffare emot här men Korfitsen är en smuk driver.
4 Lightning Stride 6% Twister Bi märren var grym senast. Farlig om Ester sviktar, inte som bäst i försöket.
5 Mister Jupiter 14% Överstiger Stänkar värdet (10%) men susar upp som Chansspik i min värld. Tog en gunga senast men börjar ”glömma” bort sina Ready Cash olater som 5 åring.
Admiralen är favorit i fara i min värd. Vinner inte första årssegern på beställning.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat