Visa ett inlägg
Gammal 2024-07-13, 11:54   #15
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Stormatch i allsvenskan i eftermiddag mellan Mjällby och MFF så missar uppsnacket och de två första V75 avdelningarna .

Tycker Beartime är spelvärd till 6 procent i avd 7. Ingen given vinnare så klart men finns förutom spelvärdet några positiva saker . Barfota runt om för andra gången. Flög till spets i olympiatravet på den balansen . Öppnade i 07-tempo och gick 10,9 över full distans . Dock chanslös mot Önas Prince från rygg på den men slog Bengurion Jet som är väldigt mycket mer spelad idag. Så kan se att det finns ett spets och slut scenario. Väldigt bra statistik från spets. Betaltjänsten spelvärde spikar den på allt.
Sen är frågan om formen är densamma nu och hur det blir kört. Kan ju bli tokkörning . Men det finns ju spelvärdesmässigt marginal för det som så lite streckad.

Alla rankar In Love Mearas etta i inledningen .

Kallblodsloppet ett riktigt blunda och peka lopp . Skoryck ger rätt ofta ruggig effekt på kallbloden så hade definitivt gått på hästarna på startvolten som ska tävla barfota för första gången om jag lirat V75 och inte haft råd till många streck i det loppet.

Hoppas dom vars andelssystem jag köpt in mig på i eftermiddag lyckas lösa gåtan.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat