Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren
Chanel Trio var lite på G men smyg Örjan fixar tredje Propulsion avkomma vinsten till Stall Zet filuren.
Men visst vinner Gocciadoro Årjängs Stora ?
|
Spricker i avd 5 på 4st hästar, trodde aldrig att Björn skulle fixa file’n med favoriten.
Klev av på första spiken Chanel Trio, det tuffa loppet förra veckan satt kanske i kroppen.
Click Bait i sitt livs form, efter senaste fartprestationen kryddat med Tarzans
enorma haussande, var spiken given. Omgångens stora snackis och ändå gravt
underspelad. Jag fattar ingenting????
Som tidigare sagt Alessandro har pressat ut de sista dropparna ur sina djur
under det första halvåret av året och nu får vi bevittna rekylen.
Svenne klev på HC-tåget en station för sent, spelvärdet bortblåst och givet avslag, föll från favorit till andrahandare.
68:- kronor inspelat, som vanligt en riktigt dålig dag på travpysslet.
PLASK!
Nästa vecka kommer min favorithelg: Trippeltrav på Axevalla toppat med stochampionatet. Älskar det långa upploppet på Skaraslätten.
Jag grämer mig inte över att det inte blev jackpot trots en favoritparad i avd 1,2,4,5.
Varför?
Jo, vi slipper de utlänska spelsyndikaten som gång på gång plundrar vinstpoolerna brutalt vid jackpot på V75 via utlänska spelombud.
Uttagen i relation till det minimala bidraget till omsättning, borde även få de blinda att regagera, medans ATG liknöjt bara tittar på medans plundringståget pågår och spelsyndikaten jackpotskrattar hela vägen till banken.
Att runda ATGs filbegränsningar är lättare än att stjäla godis från en treåring,
har jag fått förklarat för mig. När ATG stänger ner ett ombud studsar man bara vidare till nästa och ”business as usual”.
100 tals miljoner av jackpotpengarna har under åren försvunnit utomlands
rakt ner i fickorna på spelsyndikaten och ingen j... reagerar???????