Visa ett inlägg
Gammal 2024-07-18, 16:49   #2
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18035
Standard

Torsdags Surr.

Spikfunderingar
Nummer ett är 4 Lozano di Quattro Per K har matchats sin Trixton kopia försiktigt och Guldklimpen är som 6 åring fortfarande kvar i Silver. Mycket svårslagen i min värld.
Nummer 2 är väl 4 Dilva Jet Men Alessandro den Gule har haft lite avbrott i sin grymma vinstparad. Och frågan är om det håller i sig ?
4 Sabasi är med rätta hårt betrodd i luriga Klass 2 ? En eller många ?
3 Sandokan är en rejäl Bronshäst och hemmatränaren David P sätter upp sin lilla älskling Emelia som vunnit med hästen förut och känner hästen väl.

Mina Luringar
6 Quantity of Time Dreamteamet Mika o Petri kommer med en formtoppad häst och kan nog ge favoriten en match.
9 S.I.P. Mika igen ! Ok hästen vinner inte på beställning men gått bra i skymundan i tuffa gäng. Ganska öppen Gulddivision och den där Redén har stallform. Rygg på Beartime kan ge en fin resa.
3 Global Enjoy o 6 Tug of War Jag vill varna för båda Unterhästarna i luriga lärlingsloppet. Global hästar brukar löna sig att bevaka. Ungefär som Hålerydare i min ungdom när jag började spela V5 på Åby. (Preskriberat )
Wilma och Jonas är smarta drivers och hästarna är bra iordning.
9 Hashtag Simoni vinner inte heller på beställning och hade nog gynnats av lite längre distans. Har ju starka Orlando Vici gener. Men spår 9 kan ibland ge fina smygresor och upploppet är långt. Hästen är definitivt bättre än raden. Kanske bevakar 1% aren om lädret pallar. Åtminstone platskandidat.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat