Vi börjar med lite tidiga tankar att grotta ner sig kring och antingen cementera eller förkasta.
Men innan tjänsterna går ut med sina skrik så är det alltid bra att ge sig själv en chans att ta fram lite vettigt.
I första är väl frågan om det räcker med barfota och bika på
5 Sandokan men visst luktar det spets här och därifrån ska man slås. Kaxig inledning om man vågar gå rakt ut på RallyCalle.
Castor verkar bli megalampa men jag är lite sugen på att fälla så som Bengan såg ut senast. Luktar liten gardering här.
Med en finfin insatsfördelning på ynka 24% i skrivande stund (kommer nog stiga) känns första bike och andra barfota på troliga spetshästen
2 Wilma Express som en tänkbar vinnare. Barfotan gjorde sitt förra starten och i spets tycker JAG att biken är allra mest effektiv. Värst emot måste väl ändå
7 Mixed Hangover vara som nu får MaD upp och ska testa biken... Tänk på att det är spårtrappa och hästen har tjänat det dubbla mot vad Wilma gjort... Ska grotta mer här men någon av dessa kanske kan vara läge att gå på faktsikt.
I sjunde får de allt vara bra om de ska hinna ifatt
6 Steady one. Visserligen gillar jag 13 Jalapeno K men det är inte enkelt att plocka tilläggen på Skrubbs. Som andrahandare kan det vara en tänkbar spik. Stiger väl dock lite mot kvällningen OM någon av tjänsterna väljer att läsa loppet som jag gör...
'
Dagens troliga finns väl ändå i avslutningen där
5 Micke sting visat form och fått spåret. Till runt 30% känns det som en tänkbar spik.
Nåväl, långt kvar!
Fram med era drag nu så letar vi fram en finfin fullträff idag igen!