Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-26, 06:00   #488
timadolf

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

KHL Medvescak Zagreb/EHC Liwest Black Wings Linz ÖVER 6 1,91 Pinnacle
7 units

Jag kommer studera ishockey från Österrike mer ingående och försöka finna fina överspel, det görs en hel del mål och det e helt okej att spela ÖVER 6, jag ska försöka hålla mig borta från hooken på 6,5 men det får vi se...

Zagreb e ett roligt lag som jag har haft lite koll på en tid, de snittar 7,4 mål på hemmaplan och det svänger rejält med gjorda och insläppta mål. Linz e tråkigare och snittar 5 mål på 11 matcher på bortais men jag tror de kan producera en hel del mål i denna match. Självklart kommer Linz försöka skärpa till sig efter 9-0 till Zagreb senast på bortaplan. Men Zagreb visar upp en enorm offensivlusta och jag tror de kan släppa in ett par kassar och, varför inte 4-4 eller 5-4?
Linz får tillbaka forwarden Daniel Oberkofler till den här machen.
Det e fredagskväll med lite lite fylla och drag i hallen, go Zagreb och Linz!

I de senaste fyra inbördes mötena i Zagreb har det blivit 9-0 2-2 6-4 3-5, jag hoppas på något liknande. I de två tidigare möten denna säsong har det blivit 3-3 i Linz och 9-0 i Zagreb. Jag tycker mig se en trend att Linz ska kunna producera 2-4 mål i kvällens match, de har gjort 3 mål i sin senaste två matcher och Zagreb e ett härligt "hawaii-lag."

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

Senast redigerad av timadolf den 2010-11-26 klockan 06:36.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng