Tisdag 6/8 - Jägersro - V64 mm
Gröten på plats och slänger en blick på Jägers omgången som onekligen ser lite lurig ut. Många om budet i de flesta loppen. Uttrarna har som vanligt laddat hästbussen med flera intressanta hästar.
V64 1) 6 Con Padre Hoppas Hanna lägger en sula på parketten direkt och susar till ledningen. Där trivs hästen bra.
7 No Talking You är härdad i betydligt tuffare gäng och vi tar klyschan bättre än raden. 6% är mums.
V64 2) Klurigt lopp är bara förnamnet.
Jag skjuter från höften och går på Stall Lövgrens båda 2% are från bakspår.
9 Stan Wawrinka och 11 Cantal
Men den seriöse travspelare gaddar väl på.
V64 3) Vi röde vi är hvide.
3 Toogoodtoulouse och 6 Il Contante
Två DK hästar med skaplig form.
Psst Jonny och Jennys son Jordan Takter ( mycket J i den fam) gör debut i tävlings sulkyn med häst nr 9. Spännande ! Han är ju trots allt allt kusin med Hambletonia vinnaren Nancy. Bara en sån sak.
V64 4) 4 Sobel Exellence var inte som bäst i Stosprintern men är nog hästen att slå i detta gäng.
V64 5) 2 Mondo Diablo Jag tror Uttrarna sitter på leken igen. Peter brukar fixa voltstart från kluriga lägen. Googoo Gaagaa gener är inte fel. Smack.
V64 6) 2 Flamenco Girl Hästen har form och vässas med helstängt. Svårslagen från perfekt läge. Men !
10 Cascabello är en speedig märr som är farlig med rätt resa. Vinner inte så ofta men är en distansgynnad rackare. 8% är mums.
Klurig omgång och mitt Jägers surr blev ganska ”höftskottsbetonat”.
God tur ni som spelar med förhoppningsvis stabilare spelförslag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-08-06 klockan 09:45.
|