Lördagen 10/8 - V75 Åby m ÅWGP mm
Rättvik förra veckan, andades jag morgonluft med en doft av vanilj när Heartbeat Thunder i Silverdivisionen hittade ner i dödens från spår 11, för att sedan bjudas rygg på andra ytter på Night Art eftet 700m hade Smajlis och några till på i DD 1 med spik på V75 och bank på Heartbeat T i DD 2.
Det var ju bara stenklart, hur skall HT torska det här efter denna drömöppning?
Men som vanligt stelnade Buddhas upphöjda leende över mina läppar till en grimasch och morgonbrisen med vaniljdoft förvandlades till stanken av ett
utedass.
Nya tag och stor glädje att jag passade V86 igår.
Ingen jackpot på lördag och då finns chans för anständig utdelning vid full ranson på en väl avvägd mäklarbricka.
Givetvis slipper vi de utlänska spelsyndikaten på Åby, nu när de håller på att slipa knivarna för fullt till 100 miljonersjackpoten den sista lördagen i augusti.
Får frågan hur och på vilket sätt de utlänska spelsyndikaten gång på gång ekonomiskt brutalt våldtar de svenska småspelarna som betalat hela kalaset
vid jippoarrangören Hans Lotd Skarplöths late summer burst.
Drar en parallell med Swedbank, som likt ATG har en rektoskåp uppkört
i varje svensk travspelares mindre ädla del, för att tillse satt varje 50-örings
ursprung går att verifiera. Samtidigt som Swedbank likt ATG lät råttorna dansa på borden hos de utlänska Swedbank-kontoren, likt ATG hos de utlänskaspelombuden.
Hos Swedbank i utlandet, tvättade gangstersyndikaten 100-tals miljarder
medans Svenne tvingades redovisa varje krona vid en såld beg gräsklippare
om pengarna skulle sättas in på banken.
De enorma system som tipsexpeterna i Tasmanien lämnat in via utlänska ATG-ombud kostar riktigt stora pengar, en sk bombmatta.
Så min fråga till ATG är, hur kollar ATG dessa insatsers utsprung?
Gissningsvis likt Swedbank, innan penningtvätten hos Swedbank blev en rättssak,
då det uppfagats att hundratals miljarder tvättats vid Swebanks baltiskakontor.
Där finns fusket, ATG blundar för var pengarna till dessa enorma system kommer ifrån och de kriminella spelsyndikaten lär som vanligt skrstta hela vägen till banken med fickorna fulla av tvättade spelvinstmiljoner från ytterligare en jippajackpot signerad Hans Lotd Skarplöth och hans kumpaner på ATG.
Det är ivf vad jag tror.
Till spelet på lördag:
Avd 1) Det är inte ofta jag hittar ett så svårlöst och vidöppet lopp på V75 som detta bronslopp över 2140 auto? Skulle jag ha råd blev det alla 12 kusar.
God tur med spelbesluten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|