Visa ett inlägg
Gammal 2024-08-11, 19:11   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18035
Standard

Måndag 12/8 - Mantorp - V64 DD mm

Mantorp Surr Light

V64 1) 1 Putte Här snackar vi bättre än raden. Dessutom stark och rejäl.
Ok Lill Svanen är ingen toppkusk men ibland hittar han rätt.

V64 2) 1 Soulmate Pellini Dreamtemet kommer med en segerstaplare i luriga 3 års loppet. Kan gå.
3 Bravo Balthastore har gått bra hela sommaren. Dessutom MAD man i sulkyn.

V64 3) 3 Attitude Superb Grym norrbagge som blir svårslagen. Formen på topp och och läge samt motstånd som är ganska behagligt. Men 70% är väl lite magstarkt.

V64 4) 8 Mindyourvalue W.F. Robbans gamle slitare är på G igen efter lång paus. En tuff mångmiljonär som inte räds högklassigt motstånd. Gör alltid sitt jobb. Grymma tränings rapporter. Kan ta hem Mantorps hyllning till fam Takter. Takter Trofén.

V64 5) 1 High Five F. Sedström är en tuff driver och jag gillar Falk - Burman hästen.
11 Ace of Marke Hästen har gått bra på sistone och brukar trivas på hemmabanan. Dessutom MAD man i vagnen.

V64 6) 4 Perfekt Grym form på häst och tränare. Kusken är helt ok oxå.
8 Sultan of Sand Jag måste ha med Dreamteamets stänkare oxå trots läget. Härdad i tuffa gäng och formen är på topp.

Efter Gröt Funderingar

V64 2) 3 Balt, Baltazar är struken så jag täcker upp med stallkompisen 6 Jula Menuncio istället. Fin Nuncio 3 åring som brukar va med på stregen.
V64 3) 3 Attitude är uppe i 76% ! Smärtgränsen är definitivt nådd men frågan är vilka hästar som duger emot ? Vimlar ju av 0% are.
9 Gourmet Brodde har väl kapacitet att utmana men läge och distans känns sådär. Hm får se om jag hittar några bättre motbud.
V64 4) Känns lite väl tufft att gå på gamlingen Mindyourvalue. Dessutom är inte Lennartsson min favorit kusk.
Redéns båda filurer bör nog bevakas.

Ebbinge Stänkare
Sitter och letar streck värda filurer i kvällens V64.
Har fastnat för 7 Foreman W.Fior i luriga 3 års loppet V64 2. Hästen har varit struken men Rick har nog hästen iordning när han tar en tripp till Mantorp från Hajom/Fotskäl med endast två hästar. Foreman började sin karriär nere i Bolonga / Florens och ägs av mäktiga Scuderia stallet. Nu får Ebbinge chansen att matcha 3 åringen i Svenska miljön.
Känns som en spännande 3% are.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-08-12 klockan 14:40.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat