Visa ett inlägg
Gammal 2024-08-15, 17:10   #3
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18042
Standard

Torsdags Surr

V75 1) Som vanligt lite halvklurigt Klass 2 försök.
2 Steady Roc Spår 2 i volt är ju alltid en utmaning men Erik fixar nog detta och då kan nog hästen vara med på stregen. Gick skapligt på distansen senast. Står lite hårt inne men det vet ju inte hästen om
6 Carrera Hall Sjöström kanske siktar på en spets och slut Victoria ?
Hästen har spring i bena och fixar nog distansen.
8 See My Muscle är hårt betrodd trots byngligt läge. Ok varit på plats i 9 av 10 starter dock i ganska enkla gäng. Hm kanske lite favorit i fara.
10 Indigo Brick står onekligen bra inne i klassen och har visat bra klass hela sommaren. Dock lite kusk frossa i min värld. PG vinner inte så ofta i högsta serien. Kanske beror på att han nästan aldrig kör där

V75 2) 1 Parveny är mitt drag i ihålig Silverdivision. Spets slut

V75 3) 3 Far Wise As Riordan har hästen iordning och jag håller tummarna för en Halmstad dubbel. Både kusk och tränare kommer från Västkustens Trav Mecka.

V75 4) 1 Money Matters tar Jorma piken är det väl hästen att slå.
3 Ready Star står lite halvhårt inne klassen men läget är bra och Westholm vässar upp med Bike.
6 Mellby Knekt slår lite ur underläge. Men farlig att glömma.
10 Rapid Pal får en Stänkar varning.

V75 5) 3 Staro Mack Crowe Petri Puro uppfödningen såg grym ut i debuten för Djuse pojkarna senast. Mitt spikförslag. Bold Eagle och Giant Crowe är perfekta gener.

V75 6) 3 S.G.Empress 3 års märren har gjort allt rätt hittills och Walman höstar in ännu en klassisk årgångs seger. Det går bra nu.

V75 7) Mycket jämn och spelvärd Bronsdivision. Dessutom voltstart och lång distans.
3 Urbina Southwind Hästen har gått som tåget hela året och definitivt värd en vinst. Distansen ?
6 Global Caps var grym senast och är nog lite distansgynnad. Upp till bevis Voltjorma
12 Keep Gamble har pausat sedan Harpers men Nurmos brukar inte fuska med träningen och detta är oxå en distansgynnad rackare.
8 Hashtag Simoni Vinner inte på beställning. Knappast nu heller. Ett år sedan sist men loppet är ju vidöppet !

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-08-15 klockan 17:13.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat