Visa ett inlägg
Gammal 2024-08-16, 11:12   #5
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2709
Standard

Kort upplopp på självspringande bana ställer till det, men inte ens under pistolhot från ”Fred”* spelar jag utan:

Edelweiss 5% som står på tur, på några tusenlapoar perfekt inne i loppet, funkar bakifrån och på distansen, kommer med kanonform.
OJA söker rygg på MAD-boy som masserar Greensboro Zet till åter en gunga, sen är det bara
att dra i högertömmen genom sista kurvan för OJA och vinka till publiken. 5%, jag säger bara “Göta Petter”

* Fred (Fred Flintstone) mannen som ser klart, allas vår Eskil Hellberg.

10 Reven Dejavu 4% hämmas av spåret, en homie som brukar leverera på hemmaplan, ton sparat i linorna senast (skrek nästagångare) Wallin vill inte jinxa och ligger lågt pga bakspår.

10 Global Badman drog som övriga nämnda ett Svarte Petter spår, men jag orkar bara inte flyga på Wäjerstens, som kom i mål helt okörd 10.6 som 6:a.
0/9 på distansen skrämmer packet, så reapriset 3% känne oemotståndligt.

Normans 10 Indigo Brick 11% kommer med på stallform och Normans metamorfos på sistone, trots att Norman i stort sett alltid varit ”no,no” från bakspår på V75.

Spikar jag någon blir det nog Edelweiss i sista, men har många samtal att ringa innan
jag signerar bongen.

Ledig idag och ligger raklång i bingen efter att ha badat med hundarna med påföljande långpromis i sensommarstockholm. Alla fyrfota, fortfarande något våt ligger och snusar som
en stor valphög runt och på mig.

Life is good!

God tur allihopa med spelbesluten, betänk att utdelningen numera aldrig är i paritet med svårighetsgraden vid jackpotomgångar, då +/- 40% ur de tre poolerna försvinner på sedvanligt vis försvinner ner i de Tasmanska spelexperternas fickor.
Så ”hold your horses” gällande insatser och hoppas på en utdelning som vid en vanlig omgång utan jackpot vid full bricka (i bästa fall).

Hela upplägget med jättesystemen utan kontroll från fjärran, som ständigt vinner medans ATG blundar, bygger på att det boostar för Hans Lord Skarplöths bonuspengar i slutet av året.

Låt karln få bossa över Big 9 och låt någon som kan och förstår trav ta över vd posten.
Det skulle gynna oss alla.
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat