Visa ett inlägg
Gammal 2024-08-17, 13:57   #19
kjel

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1667
Standard

Lappen idag.

12 Känner mej tvungen att hitta spik här. Ser öppet ut och chansar hejvilt på den i mitt tycke nog mest spelvärda. Gått i enkla gäng men sett fin ut. Vankas ändringar till denna start å vill säkert göra ett bra lopp på hemmaplan.

8-9-10-11 Tar bort favoriterna och streckar usla spår. Hmmm... Men tycker 10-11 såg ruggigt fina ut sist. Goop och kort kan nog få fart på 7. Ladda från start nu Goop, gynnad av strykning. Guccis får komma med också på kapacitet trots inget spår kusen gillar.

3 Spik, är väl långresa emot.

1-6-7-10 Goop till 1% igen, missar jag inte. Om man vore säker på toppform på 7 så hade jag spikat.

2-3-6-9-10-12 Denna guld har jag svårt att få grepp om. Goop till hela 2% denna gång. Streckar dom med vinstchans. Väl....? Tarzans härifrån, nja...nä. Formen verkar inte va där för detta.

7 Helöppet lopp där jag återigen går på vad jag tycker den mest spelvärda. Miljonlopp igen, Brouwer har säkerligen märren i toppslag. Är inte sämre än någon här. Var kanon under EL-helgen.

4 Såg toppen ut i årsdebuten. Mitt frågetecken är strykningarna på redens två kusar idag. Man får höra vad han säger om dessa Daniel.

Riktigt trevlig spelomgång.

GL.
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat