Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan
Keep up the good work southern man!
Heder!
Gissar att utdelningen efter att penningtvättarna i utlandet med sina enorma system tagit minst 1/3 av hela vinstpotten.
Kom ihåg att fram till i morgon har de utlänska spelsyndikaten inte bidragit med en spänn till potten, korkade Svenne (vi) står som vanligt för fiolerna.
Eller enklare utryckt ”vi pröjsar och de skrattar hela vägen till banken”.
Gissar att i bästa fall blir utdelningen vid 7-rätt kanske några kronor över av vad
en vanlig omgång skulle ha givit utan jackpot, oavsett vinstradens svårighetsgrad.
Oavsett utfall på ditt system här i Sverige, är det bara en sak som är säker:
och det är att du blivit ekonomiskt våldtagen, bara genom att delta.
Den som flinar mest i Sverige måste vara Hans Lord Skarplöth, han drar garanterat in 4-5 miljoner årligen.
Min direkta fråga är, FÖR VAD?
Hoppas dock innerligt att någon här inne kommer rätt på det i morgon
och får några spänn i tillskott, till en förstärkt spelkassa.
God tur med liren.
Jajjan
|
Håller med dina kloka tankar till 100%. När ATG började med Jackpott stölderna och plockade väck pengar från en spelpott till en annan reagerade jag starkt. Anklagade ATG för stöld och efter några månaders intensiv ordväxling på fax,mail och telefon fick jag ett slutgiltigt svar av en irriterad ATG person ungefär så här : håll käften med ditt gnäll och läs våra regler innan du spelar.
Jackpott hysterin har spårat ur med ett av svenska Riksdagens godkända spelbolag ATG som bara ser till egen vinning. Travspel morron middag kväll med ihåliga startfält i brist på hästar. Men Jackpott karusellen går på högvarv.
Man blir så jävla trött på denna Ebberöds Bank gällande klassen på svensk travsport och travspel. Och stölden från en pott till en annan är ju vedertagen.
Ha de gött Jajjan. Oldiest But Goldiest på TP och Sharps.