Visa ett inlägg
Gammal 2024-08-24, 13:07   #25
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7295
Standard

Som ofta förr har vi liknande tankar. Förutom att du vinner ibland, det gör inte jag????
Jag tror ju ge aldrig på Lugauer. Men om han någon gång ska vinna på V75 så är det väl med dessa förutsättningar, bara att köra rakt fram och ställa klockan. Är ganska säker på att Kingen Mearas är en klart bättre häst.

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Plöjt listan (och arkivet) hårt!
Håll till godo, här kommer mina spelidé er

Avd 1. Jag hoppas verkligen att 2 Coin Master inte slutar som favorit. Klart förstastreck för min del! Ska man gardera så får man nog gadda rätt hårt för att vara säker på att överleva..

Avd 2. Rätt favorit på läget men jag har svårt att se Connie vinna detta så som han kör. Med vettig catchdriver så hade jag dock spikat 5 Jimbaran Zon. Nu blir det ganska hård gaddning med ett STORT utropstecken för 4 Västerbo Ajax till 5%

Avd 3. Ett svårlöst silverlopp där i stort sett hälften kan vinna. En som jag absolut tar med på 3-4 streck är 12 Krak D'azur till ynka 1% Bakker har skrällt förr!

Avd 4. 9 Mellby Kaliber (10%) blir säkerligen lördagens raket på streckprocenten men givet förstastreck för mig. Men ett ruskigt svårt lopp att ranka så helgardering kan vara på sin plats. Tar jag bort några så blir det 11,12,5,1,7 i den ordningen..

Avd 5. Synd på spåret för 7 See My Muscles 11% men jag sätter ändå Jorma först i detta lopp. Dock ett otroligt jobbigt lopp att ranka så här kommer jag att fylla på med många streck.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+8)
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat