Visa ett inlägg
Gammal 2024-09-11, 22:11   #39
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 20161
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Äntligen! Nu ser det faktiskt riktigt spelvänligt ut tycker jag.
Min grundtanke ser ut som följer..

Avd 1.
Anders Eriksson rattar favoriten 1 Ready To Run H.C (40%) Det är inget jag håller i handen! Jag tror nämligen att 2 Charma (2%) blåser till ledningen och sedan släpper till någon bra/vettig häst. Adrian är nog sugen med 3 Kilimanjaro Face (27%) om han kommer före A.E
Spik på Kolgjini jr eller halva fältet på bongen.
Rank A 3. B 1,12. C 2, 4, 10

Avd 2.
Här tror jag att Adielsson brakvinner med 5 Kapten Nemo! (19%)
Det som skulle kunna ställa till det är Petter Lundberg bakom 4 Bottnas Justice (1%) om han väljer att köra i ledningen.
Rank A 5. B 2,4,7 Spik eller helgardering

Avd 3.
Lurigt som attans att bena ut detta! En favorit som jag återigen är skeptisk till.. Singelprocentare som jag absolut tar med är 5, 2, 10

Avd 4.
Amatör race som nog blir jäkligt jämnstreckat mellan 4 ekipage.
Jag slår ett slag för en 5e! 1 Apomorfin (3%) P.G aviserar toppform och eventuellt rycktussar. Jag blir inte förvånad om Mattias Eriksson leder runt om! (Eller galopperar när bilen släpper)

Avd 5.
Otroligt fint spelvärde I 2 Ninetta Boko (8%) Hon borde vara favorit tycker jag.. Det blir nog tufft för 12 Kinglet Bird (48%) att hinna dit.
Rank A 2. B 12,4. C 11
Väldigt rätt ute med mina early thoughts..
Avd 1. Galopp i starten för 2 Charma ställde till det och favoriten kom enkelt ut och kunde överta från min idé och enprocentare 4 Bottnas Lady.

Avd 2. Petter Lundberg ställde som sagt till det genom att köra I ledningen med 4 Bottnas Justin. 5 Kapten Nemo chanslös..

Avd 3. 2 Mud Hill var given på 2-3 streck!

Avd 4. 1 Apomorfin hade vunnit plättlätt om inte idioten hade fått för sig att rycka tussarna!

Avd 5. Konstigt att inte 2 Ninetta Boko var favorit! Vann ju pissenkelt..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat