Visa ett inlägg
Gammal 2024-09-17, 08:57   #1
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2709
Standard

V75 Färjestad 21/9-24

Mycket snack är det om hur ofattbart dåligt betalt på lördagens jackpot för 7-rätt på V75 Sundbyholm.

Att enskilda spelare satt 100-tals 7:or vid en och samma omgång på V75 och i stort sett alltid vid jackpot, har varit ett mönster under många år vid jackpot,
i synnerhet under Hans Lord Skarplöths era som VD.
Han och de övriga lågbegåvade i styrelsen, har vad jag tror medvetet blundat för
de enorma reducerade system som lämnats in av spelsyndikat i utlandet och nu även i Sverige. Att plundra sjurättspotten har blivit lika lätt som att sno godis från barn, det räcker med att en eller två favoriter vinner så är bingon total.

Att ATGs filbegränsningar varit ett skämt, de tror jag alla vid det här laget äntligen har hajjat. Man hugger upp det enorma systemet i mindre bitar
och sedan är det game.

Att ATG med Hans Lord Skarplöth vid ratten i sin kortsiktiga jakt på omsättning och egen jakt på höjd bonus, som bygger på omsättningen.
Lyckats skjuta sönder sin premium produkt V75 så totalt, så att den blivit helt ospelbar är inte förvånande, med ett sväng-gäng som Jackpot-Hasse & Co
som top dogs.

Det otroliga är att ATGs ägare sitter tysta och inte agerar medans nedmonteringen av V75 sker helt öppet i avsaknaden av kompetens från
några tokars händer i styrande position på ATG?????

Att lyssna på intervjun med Hans Lord Skarplöth i Spelvärdes podd, var minst
sagt smörtsamt. De raljerande svaren var ett ynkligt sätt att dölja att VD på ATG har absolut noll koll och strategin är att problem löser sig av sig självt, då alla
problem med knappt mätbara utdelningar bara är en funktion av slumpens nyck.

Den mannen biter huvudet av skam och måste bort, det måste vara den viktiga ste åtgärden för att rädda V75 och travet, som befinner sig i fritt fall.

Att någon skulle kunna skjuta sönder mitt intresse för trav och spel på trav, trodde jag var omöjligt, men Hans Lord Skarplöth har lyckats med det omöjliga
och överträffat sig själv.

V75 har blivit det spel med absolut sämsta återbäring per spelad krona av alla lagliga spel sedan Jackpot-Hasse klev in på manegen, om du håller dig till ATGs
spelregler. Eftersom takhöjden för att runda reglerna är så hög, så skrattar
de stora spelsyndikaten med sina enorma reducerade system och sin penningtvätt hela vägen till banken.

Tack Hasse!!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat