Visa ett inlägg
Gammal 2024-09-17, 17:00   #6
Billman

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 2628
Standard

Eftersom vi talar om spel och inte sport så måste man helt enkelt flytta lopp på V75 där kanske bara två eller tre hästar har rimlig chans. Man kan ju sända spik-lopp efter eller före V75. Skriv ut proppar som gör det lite svårare och inte tvärt om, där man skrivit ut föredel ston som har sprungit in 3 millar mot hästar med en fjärdedels prissumma. Dom vinner ju stup i kvarten. Jag ser hellre dam fotboll än Champions League för damerna slänger sig inte och filmar och vädjar till domaren stup i kvarten som herrarna och glasbitarna med miljardinkomster. Dom är sämre men det blir mindre avbrott. Mer underhållande. Således; många hästar i fälten.

Jag minns när vi spelade kula på skolgården. Man gjorde en ring i sanden och satsade stenkulor innanför ringen. Sen hade alla en dank(runt stål eller glas)) som gjorde att man kunde slå ut en kula utanför ringen och vinna den. Om man gjorde det fick man en chans till.
Så kom en kille med en dubbelt så stor dank. Vi kallade den oskyldigt för ju** dank. Han krossade oss och spelet. Vi tappade allt intresse. Jag vet inte om det är speciellt sedelärande, men min chans att med ett sexhundraraders mot utländska och svenska spelsyndikat som lagt bombmattor över fem lopp och favvon i dom andra har gjort att drömmen om en större sudd helt försvunnit. Jag vill inte ha tjugotusen i vinst, jag vill har möjligheten till något större.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat