Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren
Dumstrut på !
Jag har tjatat on San Moteur hela veckan och var ute på en rejäl cykeltur. Det här var ett hack i skivan och han underpresterade. Ok kanske inte helt frisk.
Men jäklar vilken häst High On Pepper är. Grym kuse. Och Stall Melko bara levererar.
Visst är hästen ganska PRAA.
|
När jag analyserar en V75 omgång tar det mig ca 3 dagar- och hamnar oftast fel ändå. Om än att jag dragit in lite över 300 tusen på mina analyser senaste året.
Hur i HELVETE kan du analysera omgångar varje dag som du lägger ut i Sharps...undrar jag. Skulle spara mig massor av tid om jag visste hur du gör.
Om du inte är seriös, skulle jag uppskatta om du gav fan i att lägga ut grundlösa tankar här i Sharps som sabbar mitt analyserande (och säkert andras.). Ta dig tid och skaffa dig på fötterna om hästarna..skriv sedan ner dina tankar..är mitt förslag.
Annars blir det fler än jag som får lämna Sharps för att inte få hjärnan förvirrad.
Att San Monteur inte var stenklar utan var som bäst 1 av 2, stod klart sen inte långt efter det att startlistan kom ut...för de som lägger ner tid på analyser...
Du kan jättemycket, men lägg tid på analyserandet innan du lägger ut något, vore jag tacksam.Annars får jag skita i Sharps framöver så är problemet löst..för min del. Men inte för alla som läser Sharps i jakt på hjälp och aldrig skriver något själva.