Visa ett inlägg
Gammal 2024-10-02, 14:46   #88
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
När jag analyserar en V75 omgång tar det mig ca 3 dagar- och hamnar oftast fel ändå. Om än att jag dragit in lite över 300 tusen på mina analyser senaste året.
Hur i HELVETE kan du analysera omgångar varje dag som du lägger ut i Sharps...undrar jag. Skulle spara mig massor av tid om jag visste hur du gör.

Om du inte är seriös, skulle jag uppskatta om du gav fan i att lägga ut grundlösa tankar här i Sharps som sabbar mitt analyserande (och säkert andras.). Ta dig tid och skaffa dig på fötterna om hästarna..skriv sedan ner dina tankar..är mitt förslag.
Annars blir det fler än jag som får lämna Sharps för att inte få hjärnan förvirrad.
Att San Monteur inte var stenklar utan var som bäst 1 av 2, stod klart sen inte långt efter det att startlistan kom ut...för de som lägger ner tid på analyser...

Du kan jättemycket, men lägg tid på analyserandet innan du lägger ut något, vore jag tacksam.Annars får jag skita i Sharps framöver så är problemet löst..för min del. Men inte för alla som läser Sharps i jakt på hjälp och aldrig skriver något själva.
Forumhyfs

1. Avstå från att göra påhopp på andra! Bete er som ni (förhoppningsvis) gör ute i verkligheten dvs anständigt. Att upprepat påskina andras brister och mindre bra prestationer är således inte OK. ALLA travspelare har OFTAST fel. Det behöver INGEN påminnas om.

2. Bidra gärna i trådarna med tankar och funderingar! Gärna före tävlingarna. Inget forum blir bättre än dess användare och aktivitet. Ju fler det är som skriver saker desto bättre blir totalen. Tveklöst!

3. Har du inget positivt att komma med så välj då hellre att vara tyst än att göra dig lustig på någon annans bekostnad! Känner du en sprängande önskan om att hela tiden slå ner på andra så vänligen ta dig någon annanstans. Vi kommer inte sakna dig här på Sharps.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+50), basiak (+51)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat