Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan
Kliver in på spelet idag, jackpot på v86, klart intressanta lopp.
Loppet 2.140 auto helt köpt på 2,4,5,7,11, det lär bli rundspel på 2,4,5.
Professorn har tagit ställning och spikar häst nr 5 döpt efter jugoslaviskt plommonbrännvin, Slivovitz Lover, lär garanterat bli favorit i detta 3-åringslopp.
Det mest intressanta i loppet är att Stenströmmer har 3 kusar i detta lopp,
vilket kan betyda att Dwight lär köra så länge lampan lyser med spetsbudet
Bravo Balthastore, vilket är den för mig givna tipsettan.
Allt föra att spåra runt om och om det ger gummiben, så har Dwight förhoppningsvis dragit musten ut Plommonbrännvinshästen, samt ur Wäjerstens
Lionel Mearas som lär tappa i starten.
Såg att Expressen tror att både Wäjersten och Wahlmans kuse är snabbare i starten, men det tror inte jag. De tar inte en längd på BB från spår 2.
Hålls tempot uppe av Dwight, så kommer garanterat Stenströmmer två andra hästar in i matchen över upplopp fördel 11 Mr Zimmerman och Zeb,
Speltips: 1) chansspika 2 stark som Plommonbrännvin i spets,
2) fyll på med Stenströmmers 7,11, givna vid tempo.
3) köp loppet på 2,4,5,7,11
Samt ett ord till Loke aka Efterhandaren, bry dig inte om att folk tappar humöret efter att spelen gått snett för någon på forumet och i ilskan ev toppat med boxarbrännvin, så får du helt oskyldig utså en släng av sleven i vevandet.
Du är saknad med dina tankar och inlägg, kom igen och förgyll forumet med
dina travtips.
Hare
Jajjan
|
Det blev en bra dag på travpysslet att mågon Stenströmmers ur Stenströmmers trio skulle leverera var givet tillika någon av Paul J Hagoorts trojka.
Spikarna Full Speed Forward och Conni och Livorno var inte de sexigaste spikarna, men de vann.
Mest av allt vill jag framhålla ”Professorn” som alltid är intressant att följa när han tippar Jägersro, han hade 1%:aren Rock the Sock i avd 1 som A-häst.
Dynd att Indeed och Ecce hittade luckan, annars hade ”Professorns” 1% suttit
som en smäck och utdelningen på 8 rätt skenat.
Kolla Jägersro bantips signerat Professorn.
Nu väntar jag på att Jackpot-Hasse låter de av honom konfiskerade vinstmedeln
komma upp på bordet, innan jag kliver in på spelet igen.