Visa ett inlägg
Gammal 2024-10-04, 15:09   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18036
Standard

Fredag 4/10 - Rättvik / Östersund - V64 mm

V64 1) 1 Iznogoud Am Välstammad Amerikanare, har dock inte rosat marknaden senaste åren. Kanske är lite på G ? Dock lite märklig storfavorit i min värld trots ganska blekt snabblopps motstånd.
4 Dark Roadster är en distansgynnad filur som mycket väl kan fira sin hundrade start med en vinst. Ok pausat länge men Ida kanske fixar spets och slut

V64 2) 1 Legligin 83% Går han att fälla ? Tja kanske. Voltstart är voltstart och endast 6 starter på sitt CV. Se upp.
3 Phoenix Wibb har gått bra i tuffa gäng på slutet. Intressant 4%are.

V64 3) 10 Nordetia kommer med 3 raka men står ganska hårt inne och dessutom bakspår. Favorit i fara ? Kanske.
4 Picobello Rutinerad luring som duger i klassen. 5% köper jag direkt.
6 Fetter Tir såg fin ut senast i billigt motstånd. Spännande Solvato avkomma.

V64 4) 5 B.B. Pave Faks kommer med 3 raka G och hästar med den raden ska man väl inte spela. Men hästen har pausat och kanske fått lite uppfräschning till kropp och själ. Jag chansar.

V64 5) 3 Epsom Kronos är väl befogad favorit men har inte övertygat helt. 75% känns lite för högt.
Men bakom är det vidöppet ?
7 Rocky Brodde har pausat ett år, men det lyser rött i skoinfon
Barfota f.f.g. kanske är ett vinnande drag ?

V64 6) 6 My Memphis får bli min chansspik. Hög kapacitet och bör ha skaplig chans med en rätt resa. Olivia är väl värst emot men hon har några G i raden och kluriga spår 8.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat